Зміст
Випуск 1
|
Вступ..................................................................................................................
|
|
Початково-технічний профіль......................................................... ................................................................................................................................
|
Навчальна програма з початкового технічного моделювання...........................
|
|
Спортивно-технічний профіль..........................................................
|
Навчальна програма з авіамоделювання.............................................................
|
Навчальна програма з конструювання повітряних зміїв....................................
|
Навчальна програма з ракетомоделювання........................................................
|
Навчальна програма з автомоделювання............................................................
|
Навчальна програма з автотрасового моделювання..........................................
|
Навчальна програма з картингу..........................................................................
|
Навчальна програма зі спортивної радіопеленгації...........................................
|
Навчальна програма з судномоделювання.........................................................
|
|
Художньо-технічний профіль...........................................................
|
Навчальна програма з виготовлення сувенірів...................................................
|
Навчальна програма з моделювання іграшок-сувенірів....................................
|
Навчальна програма з паперопластики...............................................................
|
Навчальна програма з орігамі.............................................................................
|
Навчальна програма з гончарства.......................................................................
|
Навчальна програма з цифрової фотографії.......................................................
|
Навчальна програма з технічного дизайну.........................................................
|